Hoe stap ik over naar een nieuwe aanbieder?

Hoe bestel ik een aanbieding?

Je bestelt het abonnement van je keuze eenvoudig via ons bestelformulier. Klik op ‘Bestellen’ om naar het formulier te gaan. Vul al je gegevens en wensen in. Vervolgens ontvang je van ons een bevestigingsmail met daarin nogmaals een overzicht van het bestelde product. Heb je geen e-mailadres opgegeven, dan ontvang je het overzicht per post.

Hierna ontvang je binnen enkele dagen een bevestigingsbrief van je nieuwe provider met daarin alle informatie over de aansluiting van het nieuwe pakket. Als er een monteur langskomt, zal deze telefonisch contact met je opnemen voor het maken van een afspraak.

Hoe stap ik over naar een nieuwe provider?

Overstappen kan een vervelend klusje zijn – daarom nemen wij je het werk uit handen. Nadagt je bij Budger de prijzen van alle internetaanbieders hebt vergeleken en je bestelling hebt geplaatst dragen wij ertoe zorg dat alles voor je wordt geregeld en uiteraard zit je in de tussentijd nooit zonder internet, tv of vaste telefoon. Budger zorgt ervoor dat alles vlekkeloos verloopt als je overstapt tussen de volgende providers: KPN, Tele2, Online, Telfort, UPC, Ziggo en XS4ALL. Stap je over vanaf een andere provider, dan dien je deze zelf op te zeggen. Download hier een opzegbrief.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Je kan je bestelling tot 7 werkdagen na de aanvraag gratis en zonder reden annuleren.

Hoe lang duurt het voordat ik alles in huis heb?

Gemiddeld beslaat de totale levertijd van een nieuw contract tussen de twee en vier weken. Stap je over, dan duurt het gemiddeld vier tot zes weken.

Ben ik na de bestelling klant bij Budger of bij de provider zelf?

Nadat je een nieuw abonnement hebt afgesloten via onze vergelijkingssite, heb je een contract bij de provider. De provider zal je dan ook je facturen sturen. Budger levert alleen de vergelijkingsservice – niet het internet, tv en/of bellen-pakket.

Ik ga verhuizen, wat moet ik doen?

Controleer via onze Postcodecheck of het abonnement ook leverbaar is op je nieuwe adres. Neem vervolgens contact op met je provider om je nieuwe adres door te geven. De provider kan hier kosten voor in rekening brengen. Vergelijk uiteraard van te voren of je nog steeds het goedkoopste abonnement hebt – zo niet, aarzel dan niet en stap over!

Blijf op de hoogste van de laatste bespaartips! Volg Budger: