24/03/15 KPN stopt per 1 mei met jongerenmerk Hi

Het 'jongerenmerk' van KPN, Hi, zal per 1 mei verder gaan onder de noemer van KPN. De twee merken zijn de laatste tijd qua aanbod te veel naar elkaar toe gegroeid.

Hi bestaat sinds 1996 en heeft zich altijd op de jongere generaties van Nederland gericht. De laatste tijd waren de databundels bij Hi wat groter dan bij KPN, maar daar is verandering in gekomen. Het aanbod en de wensen van zowel de Hi- als KPN-klanten komen overeen, waardoor een 'fusie' een logische volgende stap is.

Heb je op dit moment een abonnement van Hi, dan zal er niets voor je veranderen. Je wordt automatisch overgezet op KPN met behoud van nummer, abonnement en bundel. Pas wanneer je abonnement afloopt, krijg je van KPN een aanbod om te verlengen.

KPN heeft nog wel twee andere merken, Telfort en Simyo. Dat blijven de budget-merken. De 52 fysieke Hi-winkels zullen worden gesloten. De medewerkers van de winkels zullen grotendeels elders bij KPN aan de slag kunnen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Blijf op de hoogste van de laatste bespaartips! Volg Budger: